Ваш кошик покупок ще порожній!
Повернення та обмін
Випадково замовили не той розмір? При перевірці посилки під час отримання побачили пошкодження товару? Розуміємо, що непорозуміння іноді трапляються. Просто розкажіть нам про проблему, а ми допоможемо швидко її вирішити.
- Якщо при отриманні посилки доставлений товар не відповідає замовленню, кур'єр на ваше прохання забере його і ми повернемо Вам оплату.
- На пункті видачі посилок поштових служб-партнерів також можливе повернення, але не окремих позицій, а всієї посилки.
- Якщо проблема виявлена пізніше, коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який Ви придбали у нас і хотіли б повернути, і напишіть листа з використаного для оформлення замовлення емейлу на електронну адресу info@balala.com.ua.
(Дані правила не поширюються на товари, які ви повертаєте через невідповідність замовленню або виявлення браку).
- Вироби, що повертаються, повинні мати товарний вигляд (оригінальну упаковку, без слідів використання та носіння).
- Товари належної якості, що не підлягають обміну та поверненню
- Товари, які були виготовлені під замовлення;
- Парфюмерно-косметичні товари і товари в аерозольній упаковці;
- Товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
- Зверніть увагу, якщо ви надішлете нам товар, який не підлягає поверненню, ми будемо змушені відправити вам його назад, при цьому витрати на пересилку оплачуєте ви.
Відправити через відділення Нової пошти. Для цього необхідно оформити повернення у відділенні (на складі) Нової пошти за даними: Шишкіна Людмила, м. Київ, 258 відділення Нової Пошти, телефон: 0977184193
Зверніть увагу, що витрати за доставку оплачуєте ви. Якщо послуги доставки не будуть вами оплачені або ви вкажете оплату післяплатою, ми не зможемо отримати цю посилку. Такі посилки повертаються відправнику.
Ми повертаємо гроші протягом 2-5 днів з моменту отримання товару.